Backpacken door Vietnam, Filipijnen en Indonesië - Reisverslagen van Carmen van der Beek - WaarBenJij.nu Backpacken door Vietnam, Filipijnen en Indonesië - Reisverslagen van Carmen van der Beek - WaarBenJij.nu

Backpacken door Vietnam, Filipijnen en Indonesië

Ik ga 3 maanden in mijn eentje met een enorme rugzak door 3 landen in zuid oost azie reizen, alle drie de landen een maand lang.

Recente Reisverslagen:

28 April 2016

Palawan

16 April 2016

Laatste weken in Vietnam

01 April 2016

Achterop de motor mee naar Hue

18 Maart 2016

Happy hoi an

16 Maart 2016

Beach & bar in bai xep
Carmen

Ik ben Carmen, 18 jaar. Ik heb een tussenjaar tussen school en studeren waarin ik ga reizen

Actief sinds 06 Maart 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3125

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: